poniedziałek, 23 maja 2016

Warszawskie Targi Książki 2016

Relacja, a właściwie fotorelacja. :)

Na początek, dla zaostrzenia apetytu - targowe zdobycze.




 I fantastyczne spotkania.

Pierwsze bardzo dla mnie ważne (choć też lekko stresujące, bo przyznałam się profesorowi do  zamieszczenia wątków masońskich w moich powieściach), z Tadeuszem Cegielskim - historykiem, doktorem habilitowanym nauk humanistycznych, mistrzem honorowym Wielkiej Loży Narodowej Polski i autorem m.in kryminału "Głowa".


Z Małgorzatą Gutowską - Adamczyk. Tu żałuję ogromnie, że tak krótko, nie zdążyłyśmy porządnie się nagadać. ;) Na pocieszenie - "Klątwa" z autografem. :)


Z Ałbeną Grabowską, też za krótko. Niestety pierwszego tomu najnowszej sagi nie przywiozłam do domu. Poczekam na resztę i tak jak poprzednią postawię na półce z trójpaku. :)


Na chwilkę przysiadła się do nas Ewa Bauer.


W locie i przelocie złapana Katarzyna Horodyniec.


Kasia Englot, Daniel Englot za obiektywem aparatu.


Zajrzałam też na stoisko mojego Wydawcy, żeby przywitać się z Wiktorią z Ksiegarni Autorskiej i bloga Przeczytaj mnie.


To oczywiście nie wszystkie spotkania, niestety nie każde udało się zarejestrować. Nie wszystkich też udało mi się spotkać, ale od czego są targi za rok? Nie wspominając o tych jesiennych w Krakowie.
Zatem do zobaczenia!

7 komentarzy: