czwartek, 19 maja 2016

Już w najbliższą sobotę Warszawskie Targi Książki!

Na których oczywiście będę. :) 
W sobotę, od godziny 12.00 do około 15.30

W tym roku nie podpisuję co prawda książek w wyznaczonym miejscu i godzinie, ale nie wyobrażam sobie nie być na targach wcale. Bo tak jak wszyscy odwiedzający, mam swoją listę książek do zdobycia i autorów, których muszę koniecznie spotkać.

Dlatego jeśli ktoś miałby ochotę zamienić ze mną słowo, albo po prostu się przywitać, proszę mnie tak, jak zwykle łapać za łokieć lub klepać w ramię. :) Zwłaszcza, jeśli znamy się tylko wirtualnie. Na ogół pamiętam wszystkich, z którymi zamieniłam choć słowo w wiadomości, czasem też w komentarzu, niestety nie dotyczy  to rozpoznawania twarzy. Zdarza mi się mijać obojętnie nawet dobrych znajomych. ;) 

Kilka osób zgłosiło się też do mnie z pytaniem, czy będę mogła przy okazji podpisać im przy okazji ich egzemplarze moich książek. Oczywiście to jest jak najbardziej możliwe, z [pewnością nietrudno będzie się się spotkać, ale jeśli ktoś nie mógłby mnie znaleźć, proszę o wiadomość przez fb lub mail, odbiorę już na miejscu.

Do zobaczenia! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz