sobota, 12 stycznia 2019

"Dziecko z mgły" - zapowiedź



Premiera 27 lutego 2019 r.

Alicja to szczęśliwa i spełniona singielka. Wiedzie spokojne i poukładane życie, które zostaje niespodziewanie wywrócone do góry nogami, gdy pojawia się w nim dziewczynka o nieznanym nikomu pochodzeniu i przeszłości. W dodatku niebawem okazuje się, że Mia nie jest zwyczajnym dzieckiem, a jeszcze dziwniejszy jest powód, dla którego Alicja musi się nią zaopiekować. 

Zaskoczona nową dla siebie sytuacją początkowo usiłuje znaleźć z niej jak najlepsze wyjście i pozbyć się kłopotu, dopóki nie odkrywa, że to, w co została wbrew sobie wplątana ma związek z jej własną przeszłością. Ze zdumieniem uświadamia sobie, że ktoś dawno temu w zagadkowych okolicznościach częściowo pozbawił ją pamięci i tym samym wielu ważnych wspomnień z jej własnego dzieciństwa.

Alicja postanawia za wszelką cenę dowiedzieć się, kto i dlaczego to zrobił. Przez to zostaje porwana przez kolejną lawinę coraz bardziej zaskakujących zdarzeń. Wkrótce do niej dociera, że jej życie tak naprawdę nigdy nie było ani spokojne, ani poukładane, ale pełne pozorów i niedomówień, z których wcześniej nie zdawała sobie sprawy.

4 komentarze:

  1. Bardzo mnie ona cieszy i intryguje ;) Czekam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli ktokolwiek jest w stanie przekonać mnie do sięgnięcia po książkę o takiej tematyce to właśnie Ty :)
    Czytam dużo, właściwie bez przerwy ale wciąż kręcę się w kręgu twardego S-F od czasu do czasu łagodzonego kryminałem lub fantasy. A teraz mnie zaintrygowałaś. I to bardzo.
    Lela.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa recenzja, powoduje, że chcę wiedzieć, o co chodzi. Chętnie przeczytam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię czytać recenzje, zarówno przed i po przeczytaniu książki. Tej pozycji jeszcze nie czytałam ale chętnie to nadrobię.Recenzja do tego prowokuje Dziękuję bardzo mi się podobała!

    OdpowiedzUsuń