wtorek, 29 maja 2012

Pierwsze spotkanie autorskie...

 fot. Zb. RAMSKO KOZŁOWSKI
Już za mną :) Uff...

Odbyło się 17.05.2012 r.

        W Salonie Muzycznym im Feliksa Nowowiejskiego,
     w ramach programu "Nocy w Muzeum" na którą zaprosiło
           Centrum Kultury i Promocji Gminy w Barczewie.


fot. M .Rukszan
Całość wspaniale poprowadziła Magdalena Łowkiel, której bardzo dziękuję, również za sympatyczną atmosferę, jaką wraz z innymi pracownikami Salonu stworzyła w miejscu spotkania.

Wieczór rozpoczął się premierowym pokazem trailera, którego twórcą jest Zbigniew Ramsko Kozłowski, a swojej twarzy moim bohaterkom użyczyła Jesika Biedunkiewicz, wystylizowana przez Annę Tomaszewicz.

fot. M. Rukszan
A potem pojawiły się pytania, różne, czasem zaskakujące, padające nie tylko z ust prowadzącej, ale również czytelników "Mimo wszystko Wiktoria".

Bo zjawili się również czytelnicy (tak!), oraz ci, którzy mają w swoich planach książkę przeczytać...

Wśród gości pojawiła się również autorka wspaniałej, fascynującej sagi o Aniołach - Lidia Helena Zelman, której której jestem ogromnie wdzięczna za wsparcie i trzymanie kciuków!

Pod koniec wieczoru czekała mnie niespodzianka. Dostałam kwiaty od przyjaciół, oraz od pewnej sympatycznej osoby, która była dla mnie insiracją do stworzenia niektórych książkowych bohaterek. Dziękuję, pani Loniu!


fot. Zb. RAMSKO KOZŁOWSKI
Kiedy wciąż drżącą ręką wpisałam do książek dedykacje dotarło do mnie, że moja Wiktoria naprawdę poszła w świat! Do ludzi, sama, beze mnie, i tak naprawdę nie jest już tylko moja....

fot. W. Dąda
Życzę sobie, i tym którzy zechcą zapoznać się z nią bliżej, żeby jej poznawanienie przyniosło wszystkim czytającym tyle samo przyjemności, ile mi sprawiło jej tworzenie.

Dziękuję!

3 komentarze: